100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till:
Amanda, Hellman & Panda

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag oftast är glad, social och rolig.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag lätt blir arg.

4. Detta är jag rädd för:
Jag är rädd för att förlora dem personerna jag älskar mest i mitt liv.
5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Mamma&pappa, mat och vänner!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Jag kan inte äta korv, vara på höga höjder eller vara i småutrymmen.

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med familj & vänner, träna, fotografera, lyssna på musik och skriva.

8. Detta vill jag göra just nu:

Äta pannacotta och sova.

9. Bästa känslan:
Att vara kär!

10. Värsta känslan:
Att vara ledsen och deppig.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

Snäll, omtänksam, glad och posetiv.
12. Är jag kär just nu?
Nja, kan väl inte säga att jag är kär men jag älskar fortfarande honom.

13. Jag vill gifta mig:
Ja.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
- Åka till Australien
- Träffa mannen i mitt liv
- Gifta mig
- Skaffa barn
- Bo i ett hus på landet

15. Min käraste ägodel:
Mobilen<3

16. Något jag vill ha i present:

En klänning från nelly.

17. Detta har jag på mig just nu:

Vita trosor, lilla mjukisbyxor, grå bh och en USA t-shirt

18. Favoritkläder:
Thigts och någon snyggtröja!

19. Favorit djur:
Hund och häst!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Hiphop&rnb

21. Favoritlåt just nu:
Pittbull- Name Of Love

22. Roligaste ämne i skolan:
Mediekunskap
23. Tråkigaste ämne i skolan:
Arbetsmiljö och matte.

24. En bok jag gillar:
Varför gråter inte Emma

25. En film jag älskar:
The notebook

26. Favorit tv-program?
Entourage, Desperate Housewives och familjen annorlunda.

27. Favoritdoft:
Vanilj

28. Detta äter jag gärna:
Kebabpizza!

29. Dricker helst:
Fanta

30. Favoritgodis:
Sura flaskor

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand

32. Färg på mina ögon:
Blå/grå

33. Min längd:
179 cm

34. Jag tror på:
Ett liv efter döden.

35. Jag spelar:
Amnesia, CS och smis.

36. Person jag beundrar:
Farfar

37. Så här bor jag:
Med mamma och pappa i ett ganska stort hus. ( har undervåningen för mig själv)

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga vad jag vet?

39. Det här tänder mig:
En kille som vet vad han vill.

40. Det här gör mig avtänd:
Fötter

41. Favoritfärg:
Rosa

42. Favoritcitat:
Behandla alla andra som du själv vill bli behandlad

43. En hemlighet jag vet:
Det kan jag ju inte skriva här? För då vore det ju ingen hemlighet längre?

44. Bästa present jag fått:
När jag fick min iphone!

45. Senast köpta skiva:
Tror aldrig jag köpt någon?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mitt ansikte

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Allt annat.

48. Udda förmåga/egenskap:
Att alltid göra illa mig!
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en fågel

50. Vad lyssnar du på just nu?
Norlie & KKV - Tröjan du hatar
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Vaknat, lagat mat, legat i sängen med frugan, duschat, kollat på film och snart äta något.
52. Var är dina föräldrar födda?
Mamma i Västerås och pappa i Fagersta

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Skype

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Kina

55. När badade du i en pool senast?
Typ tre veckor sedan.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja.

57. Hur många barn vill du ha?
4-5

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Techno

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nej och tänker inte lägga ner tid på att bestämma de heller.

60. Vad har du för TV-kanaler?
Många kanaler.

61. Har du åkt moped någon gång?
Ja, det har jag.

62. Har du busringt någon gång?
Japp

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jag vill så jag kan övervinna min höjdskräck.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
USA.♥

66. Har du en egen trädgård?
Ja

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Bolt!

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Vet inte, tror de?

69. Badkar eller duschkabin?
Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Längesen jag såg en bra film

71. Favoritpizza?
kebabpizza special

72. Chips eller popcorn?
Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Rött.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
haha va??

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppel

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Med frugan, Pizza.

78. Favoritchoklad?
Marabou apelsinkrokant

79. När röstade du senast?
Har aldrig röstat

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
I sommras

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Japp

82. Är du bra på matlagning?

Sådär

83. Klarar du att tanka själv?
Japp

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?

Nej, de har jag inte

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej

87. Vad var det senaste du handlade?
Tvbänk, lampor, tavlor osv.

88. Har du kräkts offentligt:
Ja.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Hitta den sanna kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja

91. Har du ringt något betalnummer:

Ja, 121,blocket, röstat på idol och sådana program.

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Ja men enligt mig ska de ha gått ett bra tag..
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Farfar <3

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Jag vet inte

95. Vad har du för meddelande på din telefonsvarare:

Ingenting tror ja?

96. Vad har du i din väska:
Plånbok, tamponger, nycklar, handsfree, telefonen, läppglans och massa rassel..
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Bortstat tänderna och smörjer in mig.

98. Vad är du tacksam för idag:
Att jag har världens bästa familj och att frugan ligger bredvid mig.
99. Var hittade du den här listan:
På min systers blogg.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

-





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0