Halloj i stugan!

Nu kör jag på lite gästbloggning här, eftersom jag tycker frugan min behöver uppdatera sin blogg lite mer ;*
Iallafall för er som inte förstod det så är det alltså Jennifer som skriver just nu. Måste ju passa på att säga att Amanda, det är dags att bli frisk, även fast du bara vart sjuk en dag så tycker jag det känns lite tomt utan dig när jag bott hos dig i en vecka ungefär, SÅ TA OCH KRYA PÅ DIG!!!!

Kan passa på att berätta att jag tycker om min fruga, bästavän och min andra halva ungefär såhääääääär mycket och lite till, eller okej, mycket till. Du är bäst och utan dig skulle jag inte fungera, det är helt sjukt hur vi kunnat hålla ihop genom alla dessa år, trots att vi ibland har haft våra bråk när vi nästan skulle kunna strypa varandra (för att överdriva lite liksom) till att några minuter senare skratta åt allt. Och du får aldrig aldrig aldrig ALDRIG lämna mig, för jag behöver dig vid min sida. JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT!

Nej, det var väl det jag hade att skriva, kommer synas mer i denna blogg med gästbloggning i framtiden skulle jag tro ;)

DETTA VAR ALLT FRÅN MIG, HA DET BRA, PUSSS OCH KRAAAAM!! // JENNIFER

Tyckte denna bild passade bra till detta inlägg, så den bjöd jag på :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0