Im moving on

Hej på er!:) Som jag skrev tidigare så är jag väldigt ledsen att jag inte skrivit tidigare men har inte haft någon ork eller tid i helgen! Så nu tänkte ja berätta lite kort vad jag gjort i helgen!

Fredag: Jag kom till skolan för knappt en timmes lektion.. Värt! Menmen då hämtade iallafall Jespher upp mig och körde hem mig, för han skulle ända hämta sina sista saker här! När han åkt satte jag på en film och inväntade min fru! När hon kom dunkade vi musik och kollade på massa sjuka videos. Sen sov vi en stund, eller iallafall jag. tills det va käk! Då gick vi upp och mumsade i oss kyckling och klyftpotatis! MUMMA!!
Nån timme senare ringer Kim och säger att han är påväg till Fagersta! Så de va bara att klä sig extremt varmt då de va -23 ute.  BRRRR! Som tur va hade Kim en vaaarm bil! Vi åkte runt lite överallt och pratade om allt mellan himmel och jord! Precis vad jag behövde! Runt halv 12 höll Kim på att somna eftersom stackarn jobbat hela dan så han åkte hem, och jag stack hem till frugan och hämtade upp henne för hon skulle sova hos mig! MYSPYS! Orkar man inte sitta i soffan och kolla på tv så tar man med den till sängen! Vi kollade på massa barnfilmer tills vi somnade.
Lördag: Vi vaknde vid ett tiden men gick inte upp ur sängen fören typ sex på kvällen.. lata eller? 
Men iallafall precis när vi gick upp kom min morbror och min minsta kusin Troy hit, för dem skulle sova här då hans flickvän skulle ha någon tjejkväll. Så vi beställde pizza och jag busa massor med Troy! Sen var det sleeptime för de lilla livet och jag och frugan bestämde oss för att dra ut och åka bil och förtära lite alkoholhaltiga drycker! Och så fick det bli, Nicke hämtade upp oss och även jossan hakade på! Blev en extremt lyckad kväll med mycket skratt och galenskaper! För första gången på nästan två veckor kunde jag skratta och känna mig lycklig på riktigt!  TACK TILL MINA VÄNNER!♥

Söndag: Jag och frugan vaknade ganska sent, som vanligt! Och ja fick stressa som en galning för att vara klar när kim skulle hämta mig. Men jag hann! Vi åkte hem till han i Sala och pratade en massa och kikade på film och käkade chips. Och jag somnade även en stund.. hihi opps. Men när jag vaknade insåg jag att de var dags att åka hem! När jag kom hem, runt 10 började jag städa? haha dammsuga och greja! Bäddade även rent i sängen. Så va super mysigt att krya ner i sängen och kolla på några Entorage avsnitt!

Men det mysiga slutade imorse när jag vaknade och insåg att jag var sjuk.. Halsmandlarna stora som tennisbollar och feber.. Yeeej. Har jag verkligen tid med kände jag.. Sen somnade jag om och vaknade typ 2? as skönt! Sen har jag inte gjort så mycket mer idag förutom att kollat på enoturage! Och det ska jag fortsätta med strax. Ska först prata med saknade robin en stund! vi hörs imorrn alla! puss och kjaaam! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0