Livet leker!

Förlåt alla söta läsare! Jag vet att jag borde skrivit! Men har haft fullt upp! Igår hann jag med en massor. Jag vaknade upp med världens finaste fruga bredvid mig! Lovely. Så efter en mumsig frukost stack jag till saknade marko för att plugga lite. Sen styrde jag och nickepicke bilen mot Värmland, vart en helt random roadtripp men väldigt rolig. För er som undrar så skulle han hämta lite grejer till bilen. Ungefär 5 timmar senare var vi i Fagersta igen och jag ville egentligen bara hem och sova. Men då ringer Kim och säger att han och Matte patte var påväg till Fagersta för att hälsa på så då var de bara hem och byta om, hämtade frugan och sticka ut igen! Vi åkte runt lite överallt och hade jävligt roligt tills..... polisen stoppade Kim ( de stod och sköt laser) eller vad man säger? Han va helt säker på att han skulle bli av med körkortet stackarn.. Men var en galet snäll polis och lät honom åka! AWESOME! Mötte även på två saknade pojkar vid servus. :') Dagen kunde inte blivit bättre.
Nu tillbaka till idag. Jag och min fru ska strax iväg på fest! Är galet taggad! Nu ska jag fixa klart mitt hår sen drar vi! bilder kommer imorgon  puss och kram på er!!!
¨
LIVET LEKER  ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0