tjat tjat

Idag är det alla dag och det var ett jävla tjat om att alla är forever alone.. Det spelar väl ingen roll om man är tillsammans med någon eller inte! Man har väl förhoppningsvis familj och vänner som man älskar? jag tycker förövrigt inte man behöver göra sån stor grej av alla ♥dag. Jag tycker man alltid ska behandla sin partner, sina vänner och familj bra. Men nog om det! 

Tänkte berätta om min och mammas utflykt igår! Vi åkte först till Smedjebacken och kikade på lite hus sen vidare till Sunnansjö där vi haft sommarställe. Vi ville se hur det såg ut nu förtiden. Och de va riktigt fint nu, tänkte lägga upp en bild i slutet av inlägget, har dock ingen bild på hur de såg ut förut på denna dator. Minnen från när man var liten och sprang runt där med gamla saknade vänner som jag inte ens vet om de lever döck upp och fick mig att fälla en och annan tår..

Efter att gått runt där och kikat så for vi vidare mot nya mål! Ludvika för lite shopping! Handla allt möjligt, shampoo, ljus, sjal och massa annat välbehövligt! Sen blev det käk på någon pizzera. Var riktigt gott faktiskt. Proppmätta hoppade vi in i mammas rallybil och åkte till Smedjebacken igen för ett besök på Nisses! Där handlade jag också en del, köpte bla nya gardiner. Wihuu äntligen! Sen hände det inte så mycket mer den dagen! Jag däckade rätt tidigt..

Idag på alla hjärtansdag har jag varit i skolan vilket var väldigt segt. Men när vi kom hem blev det alla ♥dag mys för hela slanten! Och nu är klockan snart kvart över 9 och vi tänkte gå och lägga oss för imorgon ska lilla Wilma ( 3 år) vara med mig i skolan hela dan så gooooooood natt på er alla! ;) PUSS OCH KRAM

här är bilden ja lova på vårat gamla sommar hus! pusssssssssssss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0